Türkiye Gazetesi yazarı Ekinci’den “cast ajansları” değerlendirmesi: Adeta köle pazarı…

Komşular Rahatsız Olacak Derken, Opera Yarışmasında Birinci Olan Güneş Uluçay Türkiye’de Opera Sanatçısı Olmayı Anlattı

Türkiye Gazetesi yazarı Ömer Ekinci, Rekabet Kurulu’nun soruşturma başlattığı kast ve menajerlik ajanslarıyla ilgili yazısında ilginç tespitlerde bulundu. Ekinci, ünlüler camiasının köle pazarına dönüştüğünü belirterek, oyuncuların verdikleri tavizler ve genç yeteneklerin tanınmama sorununa dikkat çekti. Kendi deneyimlerinden örnekler veren yazar, Türkiye’deki köle pazarlarının sadece oyuncuları değil, televizyoncuları, gazetecileri ve diğer sektörleri de etkilediğini vurguladı.

Ekinin, ünlülerle yakın teması olduğunu ve gerçek hallerini yakından gözlemlediğini belirterek, gençlerin bu ünlülere rol model olarak bakmasının yanıltıcı olduğunu ifade etti. Fuat Uğur’un açtığı konunun sadece oyuncuları kapsamadığını, medya sektöründe de benzer sorunların olduğunu dile getiren Ekinci, rekabetçiliğin gri alanlarda nasıl sağlanacağı sorusunu da sordu.

Ekinin yazısında değindiği konular, ülkedeki çeşitli sektörlerdeki ahlaki ve rekabet sorunlarını gözler önüne seriyor. Türkiye’de köle pazarlarının varlığına dair yapılan bu tespitler, toplumda derin düşüncelere sebep olabilir.

Yazar: Ömer Ekinci

Yazının tamamını okumak için tıklayınız.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir